روبات های تجاری Crypto: مزایا ، خطرات و نتایج بالقوه
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

ظهور روبات های بازرگانی با ارزهای رمزپایه آغاز نشده است. در حقیقت ، این ابزارهای تجاری خودکار مدت ها قبل از اینکه کسی بتواند بیت کوین یا اتریوم را تصور کند وجود داشته است. در عین حال ، شما نمی توانید انکار کنید که پذیرش گسترده ارزهای رمزنگاری شده از ربات های تجاری از سایه ای که در آن قرار گرفته است ، برداشته است. با این وجود ، در مورد این محصولات هوش مصنوعی (AI) شکاف وجود دارد که باید پر شوند. این شکاف با آموزش سرمایه گذاران و بازرگانان در مورد خود رباتها ارتباط دارد.

مدتهاست که بخشی از سرمایه گذاران رباتها را به تصویب رسانده اند بدون اینکه بدانند دقیقاً چگونه آنها را اعمال می کنند یا خطرات مرتبط با استفاده از آنها. این اقدام باعث شده است که بسیاری از آنها سرمایه تجاری خود را از دست بدهند. برای برخی از کسانی که پس انداز خود را به تجارت اختصاص داده اند ، منجر به یک اشکال چشمگیر در زندگی شده است. به نظر می رسد که ممکن است ، ما این مقاله را برای کمک به خوانندگان در درک روبات های تجاری ، خطرات ، مزایا و هر چیز دیگری که در آن وجود دارد ، تهیه کرده ایم. بنابراین ، فرقی نمی کند که شما یک معامله گر باتجربه باشید یا یک تازه کار کامل ، این مقاله حاوی اطلاعات حیاتی است که در کوتاه مدت یا طولانی مدت برای شما مفید خواهد بود. بنابراین ، اگر درست به این محتوای آموزنده بپردازیم بدون اینکه مشخص کنیم روبات های تجاری چیست ، ما به شما یک مزاحمت عالی انجام خواهیم داد. بنابراین ، اول ، روبات های تجاری چیست؟

فهرست مطالب

بازرگانی روبات ها توضیح داده شد

بازرگانی روبات ها ، چه در فارکس و چه در رمزنگاری ، برنامه های نرم افزاری هستند که توسط AI برای کمک به شناسایی سیگنال های معاملاتی ، اجرای خودکار معاملات و سهولت نیاز به حضور معامله گران پشتیبانی می شوند. به عبارت دیگر ، شما می توانید این ربات ها را به عنوان ابزاری که برای موفقیت بیشتر معامله گران طراحی شده است ، توصیف کنید. همانطور که توسط وب سایت سود بیت کوین اشاره شد ، روبات های تجاری می توانند برای معامله گران سودمند باشند و به آنها کمک کنند "نوسانات بازارها را لکه دار کنند". در همین راستا ، آنها می توانند برای اهداف سرمایه گذاران مضر باشند. با توجه به این امکانات مثبت و منفی ، نمی توان گفت ربات های تجاری ابزاری لازم برای سرمایه گذاران است. اما اول. بیایید جوانب مثبت و منفی درگیر این ابزارها را بررسی کنیم.

با این حال ، شما باید یک چیز را یادداشت کنید. به همان اندازه که روبات های تجاری می توانند جذاب باشند ، می توانند خطرناک باشند. برای مبتدیان ، توصیه نمی شود از روبات ها در استراتژی تجارت خود استفاده کنید. این امر به این دلیل است که رباتها گاهی می توانند برای استفاده پیچیده باشند. از طرف دیگر ، ممکن است برای معامله گران باتجربه مشکلی ایجاد نکند. با این وجود ، هر دو جمعیت شناسی باید در استفاده از آنها مراقب باشند.

مزایای استفاده از ربات های معامله گر

خیلی بیشتر از تجارت موفق، ربات های معامله گر یک مزیت جهانی دارند و آن اجرای خودکار معاملات است. با این حال، استفاده از این ابزارها از ساده سازی آن در یک نقش پیشی گرفته است. بنابراین، در این بخش، برخی از مزایای دیگری را که ربات‌های تجاری برای اکوسیستم کریپتو به ارمغان می‌آورند، برجسته می‌کنیم.

  • ربات های معامله گر رمزنگاری می توانند به خودکارسازی معاملات در هر زمانی از روز کمک کنند. این بدان معناست که فرقی نمی‌کند روز باشد یا شب، ربات‌های کریپتو 24 ساعته کار می‌کنند زیرا بازار زمان توقف ندارد.
  • ربات‌های تجاری سریع‌تر از انسان‌ها هستند. بنابراین، این باعث می شود که اجرا کارآمدتر از تجارت دستی باشد.
  • ربات ها همچنین می توانند استراتژی معاملاتی بهتری ارائه دهند زیرا تقریباً هیچ احساسی ندارد و می تواند نظم و انضباط و رویکرد مدیریت ریسک بهتری را به معامله گران ارائه دهد.

ربات های تجاری: معایب

مانند روشی که ربات ها دارای مزایایی هستند، آنها نیز دارای معایبی هستند. بنابراین، در این بخش، به اختصار به مشکلات بالقوه ای که می توانید در استفاده از ربات های معاملاتی کریپتو تجربه کنید، نگاه می کنیم.

  • استفاده از ربات های معامله گر در مواقعی که اتصال اینترنت شما متزلزل است می تواند خطرناک باشد. بنابراین، برای کاهش ریسک از دست دادن سرمایه سرمایه گذاری شده خود در بازار، به یک شبکه پایدار نیاز دارید.
  • نکته منفی دیگر این است که ممکن است مورد کلاهبرداری قرار بگیرید. این به این دلیل است که همه کسانی که یک ربات رمزنگاری را به عنوان یک ابزار اضافی برای تجارت ارائه می دهند، به موفقیت شما اهمیت نمی دهند. برای برخی، فقط ورود کاربران یا کسب درآمد از آن است. بنابراین، شما باید بیشتر مراقب باشید.

تاریخچه ربات های تجاری

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، استفاده از ربات های معاملاتی با ارزهای دیجیتال آغاز نشد. معامله گرانی که با استفاده از ابزارهایی مانند MetaTrader 4 به بازار فارکس اختصاص داده شده اند، چندین دهه است که کاربران ربات بوده اند. اما شروع روبات‌های معاملاتی خودکار نیز با سرمایه‌گذاران متاتریدر فارکس آغاز نشد.

جالب است بدانید که این سیستم به سال 1949 باز می گردد. در این دوره بود که ریچارد دانچیان از این مفهوم در خرید و فروش دارایی های خود استفاده کرد. با این حال، این مفهوم تا حدود سال 1980 تا زمانی که جان هنری، که بعداً یک معامله گر شناخته شده در سراسر جهان شد، شروع به استفاده مؤثر از این استراتژی کرد، چندان محبوب نشد. ربات های معامله گر در سراسر جهان تقریباً در تمام بخش های بازار مالی استفاده می شوند. سرمایه‌گذارانی که دارایی‌های خود را در بورس نیویورک و NASDAQ معامله می‌کنند، به استفاده از ربات‌ها برای تجارت موفقیت‌آمیز معروف هستند، و از زمانی که بازار کریپتو شروع به کار کرد، این ربات‌ها نیز نقش خود را بازی کردند.

سوالات رایج در مورد ربات های معامله گر

ما این بخش را برای پاسخ به تمام سؤالات شما در مورد رباتهای رمزنگاری اختصاص داده ایم. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که برای درک همه چیزهایی که ممکن است گیج کننده داشته باشید ، از هر خط عبور می کنید.

ربات بازرگانی چگونه کار می کند؟

این یک سؤال است که بسیاری از مردم می پرسند. جالب اینجاست که این یکی از مواردی است که برای پاسخ دادن ساده است. بنابراین ، اگر تعجب می کنید که چگونه ربات های معاملاتی کار می کنند ، در اینجا خلاصه مختصر است. با کمک هوش مصنوعی ، رباتهای معاملاتی رمزنگاری داده هایی را از حرکت بازار دریافت می کنند و مبادله ای را برای توسعه حرکت بالقوه یک دارایی خاص دریافت می کنند. به نوبه خود ، ربات این سیگنال را به یک معامله گر نشان می دهد ، و همچنین توانایی اجرای خودکار تجارت را دارد.

آیا استفاده از ربات تجارت رمزنگاری قانونی است؟

مشروعیت از هر نوع نسبی است. بعضی اوقات ، از منطقه به منطقه یا ایالت به ایالت دیگر متفاوت است. با این حال ، بخش بزرگتر جهان روبات های تجاری را قانونی می داند. حتی اگر برخی از این ربات ها ممکن است خطراتی را ایجاد کنند ، اما در بسیاری از کشورها هنوز قابل قبول هستند. با این حال ، بخشی که باید هنگام بررسی مشروعیت آن در نظر بگیرید این است که آیا تجارت رمزنگاری در کشوری که در آن ساکن هستید قانونی است. بنابراین ، اگر با مقررات رمزنگاری یک منطقه خاص مطابقت نداشته باشند ، رباتها را می توان غیرقانونی دانست. به همین دلیل ، ممکن است لازم باشد که از اطلاعات صحیح در مورد سیاست های رمزنگاری در منطقه خود اطمینان حاصل کنید.

علاوه بر این ، باید به یاد داشته باشید که رباتها قانونی بودن به معنای بی خطر بودن نیستند. به طور واضح ، بیشتر نتیجه ای که شما تا حد زیادی به این بستگی دارید که چگونه می توانید از آنها استفاده کنید و بازار را بخوانید. از این رو ، بسیار هوشیار باشید و دقت خود را انجام دهید.

آیا با استفاده از ربات ها درآمد کسب می کنم؟

هیچ تضمینی برای کسب درآمد در هر نوع سرمایه گذاری وجود ندارد. با صنعت cryptocurrency - چه دستی و چه خودکار ، یکسان است. با این حال ، برخی از سرمایه گذاران ناآگاه معتقدند که استفاده از روبات های تجاری به معنای ضرر نیست. متأسفانه ، این جایی نزدیک به حقیقت نیست. البته ، شما همچنین ممکن است بخش هایی از صنعت رمزنگاری را پیدا کنید که می گوید مشارکت رباتها در تجارت 95 ٪ از موفقیت معاملات را تضمین می کند. بیایید واضح باشیمبدون استفاده از روبات های تجاری رمزنگاری ، هر نوع سود را به شما تضمین می کند. بنابراین ، بهتر است قبل از استفاده از این ابزارها ، مهارت های خود را یاد بگیرید و مهارت های خود را آزمایش کنید.

آیا رباتهای تجاری رمزنگاری گران هستند؟

برای اکثر ربات های معامله گر، لازم نیست نگران پرداخت باشید. با این حال، یک بخش وجود دارد که ممکن است به عنوان پرداخت در نظر بگیرید - حساب تجاری، کارمزد برداشت یا کمیسیون. اکثر پلتفرم های کارگزاری برای استفاده از ربات ها هزینه ای از شما دریافت نمی کنند. با این حال، ممکن است از شما انتظار می رود که حداقل مقداری برای حساب تجاری خود داشته باشید تا به استفاده از ربات های معاملاتی دسترسی داشته باشید. مجموعه دیگری از پلتفرم ها نیز برای هر معامله کمیسیون یا درصد کمی در برداشت دریافت می کنند. با این حال، این برداشت‌ها معمولاً آنقدر کم هستند که به سختی نیازی به نگرانی در مورد آنها ندارید.

کلمات پایانی

برای پایان دادن به این مقاله، بیایید به شما یادآوری کنیم که افزودن ابزار به استراتژی تجارت رمزنگاری شما تضمینی برای موفقیت نیست. با ربات‌های معاملاتی کریپتو، سناریوی متفاوتی نیست. بنابراین، بهتر است فراتر از این مقاله درباره این ابزارها بیشتر بیاموزید. این در صورتی است که قصد دارید از آنها برای سرمایه گذاری خود استفاده کنید. در حالی که ممکن است ما بخش های اساسی را لمس کرده باشیم، تلاش برای انجام تحقیقات بیشتر هیچ آسیبی به شما وارد نمی کند. در نهایت، این مقاله را به عنوان یک مقاله اطلاعاتی در نظر بگیرید. اگر تصمیم بگیرید از اینجا مشاوره مالی بگیرید، ما مسئولیتی در قبال نتیجه نخواهیم داشت.

ریچارد الیس

ریچارد الیس یک گزارشگر یوروگیمر است که به پخش جریانی، مردم و جوامع و ارائه صدای افراد به حاشیه رانده شده علاقه دارد.




:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: